
Jesteś billboardem
Czy tego chcesz, czy nie - funkcjonujesz w przestrzeni publicznej i prezentujesz określoną treść, w konkretnej formie. Czasem niechcący, a czasem celowo starasz się sprzedać siebie i zwrócić uwagę na konkretne elementy swojego wizerunku. Pamiętasz słynną książkę Joanny Malinowskiej-Parzydło, w której dowodziła, że każdy z nas jest marką? Powiem Ci coś więcej – jesteś nie tylko marką, ale także billboardem (i z zasady niczym nie różnisz się od wielkoformatowej reklamy szynki p


„Pani z telewizora w biznesie” – cz. II
„Cześć, powiedz mi jedną rzecz – boisz się latać”? Gdy odbierasz telefon od szefa i na dzień dobry słyszysz takie pytanie, to dosłownie i w przenośni przez chwilę nie czujesz gruntu pod nogami. W 2007 roku dostałam ogromną szansę i kredyt zaufania – zostałam członkiem podniebnej, reporterskiej ekipy pierwszego w Polsce newscoptera „Błękitny24”. Relacje nadawane na żywo z powietrza były pionierskim przedsięwzięciem TVN-u oraz kopalnią doświadczeń – nie tylko telewizyjnych. Zap

Go Public obiektem analizy akademickiej!
Że o Go Public będzie głośno i że będą o nas pisać - mieliśmy nadzieję. Ale że staniemy się obiektem analizy przeprowadzonej przez słuchaczy podyplomowego studium job-coachingu na Uniwersytecie SWPS - nie przypuszczaliśmy. Bardzo dziękujemy - zwłaszcza za cenne wnioski i ocenę działalności firmy. Może staną się pomocne także dla Was? Case study Go Public zostało przygotowane przez mgr Kingę Milewską - wieloletniego analityka biznesowego, a także doświadczoną specjalistkę HR.