Run Public vol. 1 - biznes nie lubi stać w miejscu
Jeśli można połączyć rozwój biznesu i sieci kontaktów z bieganiem i promocją aktywnego stylu życia – dlaczego tego nie zrobić? Koniec wymieniania się wizytówkami w pubach. Zamieniamy krawaty i szpilki na T-shirty i buty biegowe. Po raz pierwszy w Polsce łączymy przyjemne z pożytecznym, ruszając z siecią eventów networkingowo-biegowych. Pierwsza edycja, zorganizowana przez Go Public, okazała się sukcesem i przyciągnęła ambitnych przedsiębiorców z terenu Krakowa.

Event, zorganizowany na terenie Krakowskiego Klubu Tenisowego "Na Błoniach", rozpoczął się od krótkiego wykładu na temat korzyści, jakie w biznesie może przynieść bieganie. Zgromadzeni dowiedzieli się między innymi tego, że sport zapewni nie tylko siły do pracy, ale także pomoże wykształcić w sobie wolę walki, systematyczność oraz pomóc w nawiązywaniu kontaktów. "Jeśli nie wyjdziesz na trening, nie przebiegniesz maratonu. Nie da się scedować długiego wybiegania na podwładnego lub powierzyć go stażyście (a niech się wdraża). Musisz to zrobić Ty. Nie zbudujesz zmotywowanego zespołu w pracy, jeśli sam nie będziesz umiał zmotywować siebie. Bieganie może tego nauczyć, wiem z własnego doświadczenia" - przekonywała Agnieszka Grzechynka, właścicielka Go Public.




Partnerem wydarzenia została marka New Balance - producent obuwia biegowego, której specjalista wprowadził obecnych w tajniki biegania. Łukasz Różański z zapałem opowiadał o własnych pierwszych krokach na biegowych ścieżkach, a następnie poprowadził rozgrzewkę oraz trening. Dobra energia Łukasza udzieliła się wszystkim uczestnikom, sprawiając, że networking i wymiana kontaktów rozpoczęła się już w trakcie biegania wokół Błoni.







O nawodnienie uczestników wydarzenia zadbała marka 4MOVE, producent napoju izotonicznego, Zielone Trendy - dystrybutor chlorelli i młodego jęczmienia, niezbędnych do przygotowania zdrowych, zielonych koktajli oraz producent wody źródlanej ID'Eau. Wszyscy partnerzy czas spędzali aktywnie, włącznie z fotografem. Kamil Cichoń towarzyszył biegaczom na rowerze, zapewniając odpowiedni doping oraz profesjonalną oprawę fotograficzną.








"Dziękujemy za udział oraz ogromnie ciepłe przyjęcie inicjatywy. Cieszymy się, że Polska jest gotowa na przekraczanie granic, łamanie tabu i próbowanie nowych, pionierskich rozwiązań networkingowych. Już teraz zapraszamy na kolejną edycję wydarzenia. Kontakty bienzesowe nawiązane w luźnej, sportowej atmosferze trwają najdłużej i są najbardziej owocne" - dodała Agnieszka Grzechynka









#PR #PublicRelations #marketing #networking #RunPublic #bieganie