• O nas

  • Oferta

  • Realizacje

  • Klienci

  • Blog Go Public

  • RUN PUBLIC! Networkingi Biegowe

  • Media o nas

  • Kontakt

  • More

    • Facebook - White Circle
    • Twitter - White Circle

    Co wspólnego mają: biznes i maraton?

    September 28, 2017

    Dr Agnieszka Grzechynka o zamachach w Katalonii

    August 21, 2017

    Przełomowa publikacja na temat Katalonii już wkrótce na rynku!

    July 13, 2017

    Sprzedaj siebie, by sprzedać wiedzę

    May 18, 2017

    Proszę i dziękuję – to nic nie kosztuje (w biznesie też)

    May 8, 2017

    Wiosenne porządki… na Facebooku

    March 22, 2017

    Ph.D – Plan hierarchia Determinacja

    March 3, 2017

    Biegam – więc jestem

    September 9, 2016

    O 5km bliżej do sukcesu

    August 6, 2016

    Polskie Radio RDC o networkingach biegowych Run Public!

    July 30, 2016

    Please reload

    Ostatnie posty

    Wiosenne porządki… na Facebooku

    March 22, 2017

    House of Public Relations

    May 9, 2016

    Dr Agnieszka Grzechynka o zamachach w Katalonii

    August 21, 2017

    1/10
    Please reload

    Wyróżnione posty

    Wiosenne porządki… na Facebooku

    March 22, 2017

    |

    Agnieszka Grzechynka (Idzik), Go Public

    Nowa pora roku, nowa energia, nowe otwarcia, nowe inicjatywy. Wiosna to faktycznie najlepszy czas na to, by porzucić niesprawdzające się rozwiązania i uruchomić od zera nowy, ambitny projekt. Czasem jednak do zwiększenia efektywności działania firmy nie potrzeba aż tak drastycznych posunięć. Bywa, że wystarczy drobny lifting i… PR-owe sprzątanie. Zwłaszcza biznesowych profili w social media.

     Przegląd statystyk

     

    Twoja firma się zmienia, zmieniają się produkty, a także i target. Odbiorcy, którzy zasypywali posty lajkami nagle przestali w ogóle interesować się publikowanymi treściami? Być może dlatego, że zmieniły się ich preferencje. Przejrzyj statystyki profilu i sprawdź, czy nie nastąpiły przesunięcia w zakresie natężenia ruchu. Być może Twoja grupa docelowa nie spędza już czasu na Facebooku w czasie porannej przerwy kawowej, tylko wieczorami i w weekendy? Być może wśród Twoich fanów zaczęły przeważać kobiety, które oczekują innego rodzaju treści? Sprawdź i dostosuj swoje działania do wniosków.

     

    Odśwież layout

     

    Z wystawy w osiedlowym warzywniaku zniknął bałwanek, a jego miejsce zastąpiły kompozycje z kwiatów? Niech to będzie sygnał także dla ciebie! W sieci - tak jak w realu - konieczna jest cykliczna zmiana elementów wizualnych. Oczywiście, nie przekładaj tych „klasycznych” tricków na działania w social media. Nie chodzi ci przecież o to, żeby przypomnieć klientom o Wielkanocy i konieczności kupowania czekoladowych zajączków. Lifting profilu nie musi mieć w ogóle nic do czynienia w wiosną -  jest jednak wskazany, ponieważ ludzie po prostu lubią nowości. Czasem do zwiększenia zainteresowania dotychczasowych oraz pozyskania nowych followersów wystarczy zmiana zdjęcia w tle, zdjęcia profilowego, założenie dedykowanej grupy tematycznej lub zmiana rodzaju publikowanych postów.

     

    A skoro już o postach mowa…

     

    … przejdźmy od słów do czynów. Klasyczne wklejanie linków oraz pojedynczych zdjęć z krótkim opisem przestało się sprawdzać. Aby czytelnicy – i potencjalni klienci – odwiedzali Twój profil, musisz ich zainteresować nową formą. Spróbuj bardziej przemyślanie opracowywać grafiki, zachowując oczywiście spójną koncepcję wizualną. Poeksperymentuj z nagrywaniem filmików, postami karuzelowymi, organizacją wydarzeń, konkursów, wklejaniem notatek. Nie zapominaj o podrzucaniu nie tylko ofert reklamowych, ale także treści ważnych z merytorycznego punktu widzenia. Jeśli posty zaciekawią czytelnika, bo będzie mógł dowiedzieć się z nich czegoś praktycznie istotnego, masz niemal stuprocentową pewność, że pozostanie Twoim wiernym followersem nie przez jedną, ale przez wiele nadchodzących wiosen.

     

    ​​

     

     

    Tags:

    PR

    e-PR

    online marketing

    social media

    Facebook

    Please reload

    Podążaj za nami

    Barcelona

    Facebook

    Katalonia

    PR

    Public Relations

    Run Public

    Snapchat

    bieganie

    biznes

    branding

    case study

    coaching

    copywriting

    e-PR

    ekspert

    eventy

    firma

    freelancerzy

    innowacje

    kampanie

    komentarz

    kontakty

    mailing

    marka

    marketing

    marketing bezpośredni

    media

    motywacja

    networking

    online marketing

    personal branding

    psychologia

    publicystyka

    reklama

    samozatrudnienie

    social media

    start-up

    strategie

    targi pracy

    wideo

    wizerunek

    work from home

    Please reload

    Wyszukaj wg tagów