top of page

Jak być #lean w social mediach?


Książka #LeanSocialMedia, autorstwa Agnieszki Grzechynki wjechała do księgarń i serdecznie poleca się wszystkim tym, którzy mają dość sztywnych strategii medialnych.


Z publikacji dowiesz się:

  • Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom?

  • W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę?

  • Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko?

  • Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców?

  • I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej?

Odpowiedzią na te i inne pytania będzie koncepcja LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach.

Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.



Książka dostępna także w sieciach Bonito.pl, Gandalf.com.pl, TaniaKsiazka.pl, Czytam.pl, Naukowa.pl, Eksiegarnia.pl oraz wybranych księgarniach stacjonarnych.



Comments


Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page