Jak być #lean w social mediach?
Książka #LeanSocialMedia, autorstwa Agnieszki Grzechynki wjechała do księgarń i serdecznie poleca się wszystkim tym, którzy mają dość sztywnych strategii medialnych.
Z publikacji dowiesz się:
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom?
W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę?
Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko?
Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców?
I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej?
Odpowiedzią na te i inne pytania będzie koncepcja LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach.
Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
Polecamy - zapraszamy: https://wydawnictwowam.pl/prod.lean-social-media.29128...
Książka dostępna także w sieciach Bonito.pl, Gandalf.com.pl, TaniaKsiazka.pl, Czytam.pl, Naukowa.pl, Eksiegarnia.pl oraz wybranych księgarniach stacjonarnych.
Comments