Nominacja w plebiscycie "Osobowość Roku 2016" w kategorii Biznes!

Go Public zostało nominowane w plebiscycie organizowanym przez Gazeta Krakowska.

 

Kapituła doceniła nie tylko działalność PR Agnieszki Grzechynki, ale przede wszystkim innowacyjne networkingi biegowe Run Public, dzięki którym Kraków stał się europejskim pionierem w zakresie łączenia biznesu i aktywności fizycznej.

PUBLIC RELATIONS.PL: Biegiem z biurowca! Run Public zachęca do aktywności

Trend na zdrowy styl życia, bycie fit, to już nie tylko domena dziewczyn na wiecznej diecie. Bieganie czy inne formy aktywności fizycznej zyskują na popularności. Okazuje się, że coraz więcej pracowników biurowych – od bankierów i marketingowców, przez tęgie głowy z działów IT, aż po prezesów firm, lubi po prostu biegać. A najlepiej, gdy można połączyć tę czynność z zawieraniem nowych znajomości. Najlepiej wie to Agnieszka Grzechynka, która w Krakowie zainicjowała bieg pod nazwą Run Public.

Pomysł łączy w sobie elementy biegu masowego i spotkania biznesowego, gdzie można poznać nowych ludzi. To także znakomita okazja do relaksu i odstresowania się po wyczerpującej psychicznie i emocjonalnie pracy biurowej. Pomysłodawczyni biegu mówi, że bieganie pomogło jej rozwinąć skrzydła, kiedy rozkręcała własną firmę PRową.

Więcej o inicjatywie Run Public, rozmawiam z Agnieszką Grzechynką, inicjatorką akcji i właścicielką agencji Go Public.

NETWORK MAGAZYN: Biegowe networkingi podbijają Kraków

W celu pozyskania do budowy swojego biznesu MLM nowych kontaktów od dawna polecamy udział w różnego rodzaju spotkaniach networkingowych. Pionierem w tej dziedzinie na polskim rynku jest oczywiście Grzegorz Turniak, ale ciągle przybywa mu nowych konkurentów, którzy mają świeże, nowatorskie pomysły organizacyjne.

Ideą Run Public jest propagowanie zarówno rozwoju biznesu, jak i zdrowego stylu życia. Na uczestników czekały przekąski od Zdrowej Cukierni i napoje 4MOVE, a po zakończeniu spotkania regeneracyjna sauna w Termach Krakowskich. O zdrowie uczestników i prawidłowy przebieg treningu dbał ekspert marki New Balance. – Networkingi biznesowe w połączeniu z bieganiem są pomysłem trafionym w 100%. Zapoznanie, uśmiech, rozmowa, wykład i bieg poprzedzony dobrą rozgrzewką – wszystko to gwarantuje naładowanie się pozytywną energią na kolejne dni pełne spotkań i delegacji. Dodatkowo, tak nawiązane kontakty na pewno zostaną na długo. Bo pasja łączy czasem bardziej niż interesy – stwierdza Michał Targosz, trener i ekspert biegowy z New Balance.

MAM STARTUP: O 5 km bliżej do sukcesu w biznesie

Run Public, pionierskie w skali kraju i Europy networkingi biegowe, organizowane przez agencję kreatywną Go Public, zyskują coraz większe grono sympatyków. Kolejna edycja eventu, zorganizowana 3 sierpnia w Krakowie, pobiła ostatni rekord frekwencji.

- Wiele osób wierzy, że w życiu można mieć „albo-albo”. Albo dobrze prosperującą  firmę albo czas na sport – przekonuje Agnieszka Grzechynka, właścicielka Go Public i pomysłodawca biegowych networkingów. - My pokazujemy, że osoba przedsiębiorcza może mieć wszystko: sukces, nowe kontakty, zdrowie, dobre samopoczucie, dobrą zabawę. Druga edycja Run Public przyciągnęła 50% więcej uczestników niż poprzednia, zwiększył się też przekrój branż, których przedstawiciele postanowili w niekonwencjonalny sposób wypromować swój biznes. - Byli z nami pracownicy sektora IT, psycholog, właściciel firmy wodno-kanalizacyjnej, PR-owiec, tłumacz, a nawet hipnotyzer. Wszyscy doskonale się dogadywali właśnie dlatego, że połączyło ich bieganie. Wymiana kontaktów spontanicznie zaczęła się już w trakcie treningu – dodaje Grzechynka.

Tempo i dystans dostosowywane są każdorazowo do poziomu grupy. Organizatorzy zapewniają, że komfort uczestników jest rzeczą najważniejszą, dlatego nawet osoby nieposiadające szczytowej kondycji czerpią satysfakcję z biegowych spotkań. - Do ostatniej chwili wahałem się z decyzją czy wziąć udział, czy nie padnę po drodze. Do tej pory nigdy nie biegałem – przyznaje Kazimierz Korolczuk, uczestnik Run Public a zawodowo przedstawiciel firmy Prudential. - Ostatecznie zdecydowałem się i pobiegłem, wytrwałem do mety i odniosłem swój mały sukces. To tak jak w biznesie - trzeba podejmować decyzje i wytrwale dążyć do celu, a wtedy dzieją się cuda” – dodaje. „O to w tym wszystkim chodzi – przekonuje Agnieszka Grzechynka. - Bieganie pozwala wygrywać z samym sobą, hartować charakter i zrozumieć, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Czy z takim przeświadczeniem łatwiej prowadzi się potem biznes i osiąga sukces? To chyba oczywiste.

RUNNERS WORLD: Przyszłościowe!

"PRZYSZŁOŚCIOWE" - tak magazyn Runner's World Polska określił nasze networkingi biegowe Run Public!

Zdjęcie - i krótką notkę - możecie znaleźć w sierpniowym numerze Runners World lub na stronie https://www.facebook.com/GoPublicPR/photos/a.736296513152601.1073741827.734560196659566/1000070236775226/?type=3&theater

RADIO RDC: Biegowy networking. „Ludzie innowacyjni w biznesie są też innowacyjni w życiu”

– Do tej pory sportem kojarzącym się z biznesem były bardziej eleganckie dyscypliny – golf, tenis, squash, w których na dodatek zawsze ktoś wygrywa. A w bieganiu nikt nie wygrywa, nikt nie przegrywa, wszyscy są równi – mówiła w RDC Agnieszka Grzechynka, pomysłodawczyni biegowego networkingu.

– Kiedy postanowiłam zorganizować networking, który zaczyna się wspólnym bieganiem, moja pierwsza obawa była taka, czy ludzie, którzy przywykli do bardzo oficjalnego ubioru – szpilki, garnitury – założą dres, czy się odważą – opowiadała Grzechynka. Jak przyznała, okazało się, że nikogo to nie odstraszyło. – Ten gen biznesu i odwaga, która pchnęła ich do zakładania firm i osiągania sukcesu, pomogła im też w tym względzie. Ludzie innowacyjni w biznesie, są też innowacyjni w życiu – powiedziała.

BRIEF: Networking biegowy w Krakowie

Agencja Go Public zaprasza do udziału w pierwszych w Polsce i jednych z pierwszych w Europie networkingach biegowych Run Public w Krakowie.

Kolejna edycja biegowego networkingu, która odbędzie się 3 sierpnia br. w Krakowie, łączy rozwój biznesu i sieci kontaktów z bieganiem i promocją aktywnego stylu życia. Pomysłodawcą jest agencja PR Go Public. Spotkanie odbędzie się na plaży Term Krakowskich przy ulicy Sodowej 7 w Krakowie, gdzie twórcy akcji będą zachęcać uczestników do tego, by wspólnie biec po sukces w biznesie.

– Jeśli można połączyć rozwój biznesu i sieci kontaktów z bieganiem i promocją aktywnego stylu życia – dlaczego tego nie zrobić? Koniec wymieniania się wizytówkami w pubach! – zachęca pomysłodawczyni. Twórczynią inicjatywy jest Agnieszka Grzechynka, właścicielka agencji Go Public, a prywatnie fanka biegania, trenująca do maratonu. Inicjatywa powstała z myślą o stworzeniu pewnej przestrzeni, która wychodził poza schemat utartych spotkań biznesowych.

NETWORK MAGAZYN: Biegiem w stronę sukcesu? Kontakty w biznesie MLM

Jaki jest najczęściej poruszany temat w systemie DS/MLM wśród młodych adeptów tego alternatywnego modelu biznesowego? „Skąd mamy brać nowe kontakty biznesowe”. Świetny, godny polecenia pomysł w tym zakresie ma Agencja Go Public.

W celu pozyskania do budowy swojego biznesu MLM nowych kontaktów od dawna polecamy udział w różnego rodzaju spotkaniach networkingowych. Pionierem w tej dziedzinie na polskim rynku jest oczywiście Grzegorz Turniak, ale jak widać, ciągle przybywa mu nowych konkurentów, którzy ubierają idee i działania networkingowe w świeże, nowatorskie pomysły organizacyjne.

MAM STARTUP: Krakowscy biznesmeni pokochali bieganie

Koniec wymieniania się wizytówkami w pubach. Dzięki agencji Go Public krakowski biznes zamienił krawaty i szpilki na T-shirty i buty biegowe. 17 czerwca w stolicy Małopolski - po raz pierwszy w Polsce - odbył się biegowy networking z udziałem lokalnych przedsiębiorców.

Event, zorganizowany na terenie Krakowskiego Klubu Tenisowego "Na Błoniach", rozpoczął się od krótkiego wykładu na temat korzyści, jakie w biznesie może przynieść bieganie. "Jeśli nie wyjdziesz na trening, nie przebiegniesz maratonu. Nie da się scedować długiego wybiegania na podwładnego lub powierzyć go stażyście (a niech się wdraża). Musisz to zrobić Ty. Nie zbudujesz zmotywowanego zespołu w pracy, jeśli sam nie będziesz umiał zmotywować siebie. Bieganie może tego nauczyć, wiem z własnego doświadczenia" - przekonywała Agnieszka Grzechynka, właścicielka Go Public i pomysłodawca akcji.

Please reload