

7 urodziny Go Public!
🥳 SZCZĘŚLIWA 7️⃣❗️ Zaawansowane wyliczenia amerykańskich naukowców nie pozostawiają złudzeń - już od 7 lat wspinamy się dla Was na...

#DYLEMATY_PR | Czy w obliczu wojny w Ukrainie wypada publikować content reklamowy?
Przed powyższym dylematem stanęło wiele firm, a wynika to z dwóch przyczyn. Po pierwsze - z ludzkiej empatii. W obliczu działań wojennych...


Audyt profilu w social media - dlaczego warto?
🧐 #AUDYT - słowo powtarzane niczym mantra. Ale gdy myślisz o tym w odniesieniu do #socialmedia, nie zamykaj oczu i nie siadaj w pozycji...


Jak być #lean w social mediach?
Książka #LeanSocialMedia, autorstwa Agnieszki Grzechynki wjechała do księgarń i serdecznie poleca się wszystkim tym, którzy mają dość...


REKLAMOWAĆ czy NIE REKLAMOWAĆ❓ W dobie pandemii koronawirusa: oto jest pytanie 🤔
I jest też odpowiedź, która (przynajmniej naszym zdaniem) brzmi tak ➡️ warto INFORMOWAĆ, a nie manipulować klientami. I co najważniejsze...


Co wspólnego mają: biznes i maraton?
W jednym z programów dokumentalnych o bieganiu usłyszałam kiedyś stwierdzenie, że po pokonaniu pierwszego maratonu nic już nie będzie jak...


Dr Agnieszka Grzechynka o zamachach w Katalonii
Dr Agnieszka Grzechynka, właścicielka Go Public, jest także ekspertem akademickim, zajmującym się nie tylko marketingiem, ale i...


Przełomowa publikacja na temat Katalonii już wkrótce na rynku!
Czy podczas referendum, zaplanowanego na 1 października tego roku Katalonia przegłosuje własną niepodległość? Czy na mapie Europy...

Sprzedaj siebie, by sprzedać wiedzę
Skuteczny nauczyciel (nie ważne czy akademicki, czy niższego szczebla) to taki, który potrafi "sprzedać" wiedzę uczniom lub studentom....


Biegam – więc jestem
Parafrazując myśl Kartezjusza, warto byłoby powiedzieć – biegam, więc jestem (obecny wśród innowacyjnych ludzi biznesu). 7 września...