Audyt profilu w social media - dlaczego warto?

🧐 #AUDYT - słowo powtarzane niczym mantra. Ale gdy myślisz o tym w odniesieniu do #socialmedia, nie zamykaj oczu i nie siadaj w pozycji lotosu 🧘‍♀️ Przeciwnie - spoglądaj na dane uważnie, a następnie dynamicznie wyciągaj wnioski.


Jak w każdym audycie, także i tu chodzi o analizę oraz ustalenie stanu faktycznego. Jednak w przypadku mediów społecznościowych warto wziąć pod lupę specyficzne kryteria:


🎯 Kompletność i aktualność danych

🎯 Widoczność profilu i treści

🎯 Content – pod kątem jakości feedbacku

🎯 Content – pod kątem grup docelowych

🎯 Content – pod kątem realizacji celów strategicznych

🎯 Skuteczność CTA i reklam

🎯 Kompatybilność z innymi, zewnętrznymi mediami marki


I to wcale nie jest koniec listy❗️ Warto prześledzić także inne kryteria, w zależności od platformy społecznościowej, w obszarze której działa marka, a także porównać wyniki z danymi, pozyskanymi z innych źródeł analitycznych.

➡️ Zapytasz: ale po co to wszystko?


By osiągnąć najlepsze wyniki w kolejnej kampanii:


✅ pozyskasz informacje na temat reakcji / oczekiwań własnej grupy odbiorców

✅ dowiesz się jak lepiej tworzyć content

✅ sprawdzisz kiedy publikować, by zwiększyć zaangażowanie

✅ nauczysz się efektywniej wykorzystywać social media by wspierać inne cele firmy: np. sprzedażowe czy wizerunkowe


Napisz do nas - pomożemy Ci to zrobić 📩 contact@go-public.pl

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square