

Audyt profilu w social media - dlaczego warto?
🧐 #AUDYT - słowo powtarzane niczym mantra. Ale gdy myślisz o tym w odniesieniu do #socialmedia, nie zamykaj oczu i nie siadaj w pozycji lotosu 🧘♀️ Przeciwnie - spoglądaj na dane uważnie, a następnie dynamicznie wyciągaj wnioski. Jak w każdym audycie, także i tu chodzi o analizę oraz ustalenie stanu faktycznego. Jednak w przypadku mediów społecznościowych warto wziąć pod lupę specyficzne kryteria: 🎯 Kompletność i aktualność danych 🎯 Widoczność profilu i treści 🎯 Content

Jesteś billboardem
Czy tego chcesz, czy nie - funkcjonujesz w przestrzeni publicznej i prezentujesz określoną treść, w konkretnej formie. Czasem niechcący, a czasem celowo starasz się sprzedać siebie i zwrócić uwagę na konkretne elementy swojego wizerunku. Pamiętasz słynną książkę Joanny Malinowskiej-Parzydło, w której dowodziła, że każdy z nas jest marką? Powiem Ci coś więcej – jesteś nie tylko marką, ale także billboardem (i z zasady niczym nie różnisz się od wielkoformatowej reklamy szynki p

Go Public obiektem analizy akademickiej!
Że o Go Public będzie głośno i że będą o nas pisać - mieliśmy nadzieję. Ale że staniemy się obiektem analizy przeprowadzonej przez słuchaczy podyplomowego studium job-coachingu na Uniwersytecie SWPS - nie przypuszczaliśmy. Bardzo dziękujemy - zwłaszcza za cenne wnioski i ocenę działalności firmy. Może staną się pomocne także dla Was? Case study Go Public zostało przygotowane przez mgr Kingę Milewską - wieloletniego analityka biznesowego, a także doświadczoną specjalistkę HR.