

Biegam – więc jestem
Parafrazując myśl Kartezjusza, warto byłoby powiedzieć – biegam, więc jestem (obecny wśród innowacyjnych ludzi biznesu). 7 września odbyła się 3 już edycja networkingu biegowego Run Public, podczas którego właściciele i pracownicy firm wspólnie trenują i nawiązują relacje zawodowe. Obecnie trwają przygotowania do eventu w Warszawie, ale już dziś zapraszamy na relację z wydarzenia, które zakończyło się w Krakowie. Networkingi biegowe to nowość na polskim i europejskim rynku sp


O 5km bliżej do sukcesu
Run Public, pionierskie w skali kraju i Europy networkingi biegowe, organizowane przez agencję kreatywną Go Public, zyskują coraz większe grono sympatyków. Kolejna edycja eventu, zorganizowana 3 sierpnia w Krakowie, po raz kolejny udowodniła, że wychodzenie poza utarte schematy i przełamywanie tabu okazują się gwarancją sukcesu w biznesie - i życiu. fot. Kamil Cichoń „Wiele osób wierzy, że w życiu można mieć „albo-albo”. Albo dobrze prosperującą firmę albo czas na sport.” –


Polskie Radio RDC o networkingach biegowych Run Public!
Agnieszka Grzechynka, właścicielka Go Public i pomysłodawczyni networkingów biegowych była gościem Anny Matusiak-Rześniowieckiej w Radiu Dla Ciebie. – Do tej pory sportem kojarzącym się z biznesem były bardziej eleganckie dyscypliny – golf, tenis, squash, w których na dodatek zawsze ktoś wygrywa. A w bieganiu nikt nie wygrywa, nikt nie przegrywa, wszyscy są równi – mówiła w RDC Agnieszka Grzechynka, pomysłodawczyni biegowego networkingu. – Kiedy postanowiłam zorganizować netw


Holiday branding
Wakacje - upragniony czas urlopów, odpoczynku, łapania wiatru w żagle (dosłownie i w przenośni). Chociaż work-life balance i konieczność wciśnięcia przycisku „stop” są absolutnie niezbędne, nie zapominaj, że chociaż Ty wybierasz się na urlop – Twoja firma nie. Lub może inaczej – wybiera się razem z Tobą. Podrzucamy kilka wskazówek, które pomogą Ci zdobywać nowych klientów, odpoczywać i nie zrujnować swojego wizerunku. - Inżynier Mamoń jestem – Bardzo mi przykro – Sidorowski.


Run Public vol. 1 - biznes nie lubi stać w miejscu
Jeśli można połączyć rozwój biznesu i sieci kontaktów z bieganiem i promocją aktywnego stylu życia – dlaczego tego nie zrobić? Koniec wymieniania się wizytówkami w pubach. Zamieniamy krawaty i szpilki na T-shirty i buty biegowe. Po raz pierwszy w Polsce łączymy przyjemne z pożytecznym, ruszając z siecią eventów networkingowo-biegowych. Pierwsza edycja, zorganizowana przez Go Public, okazała się sukcesem i przyciągnęła ambitnych przedsiębiorców z terenu Krakowa. Event, zorgani

PR-oszę, zachowuj się jak dziecko
Dzień dziecka to doskonała okazja nie tylko do życzeń i prezentów dla naszych najmłodszych. To także świetny moment na przypomnienie sobie, jak to jest być dzieckiem i wyciągnięcie kilku wniosków. Paradoksalnie, maluchy mogą wiele nauczyć nas o Public Relations i biznesie. 1. Naucz się dostrzegać drobne rzeczy W dzieciństwie cieszyła cię każda drobnostka – słońce, deszcz, tęcza, głęboka kałuża (ok, Twoich rodziców już mniej, bo oznaczało to stertę dodatkowego prania). Teraz j

Wybiegaj swój sukces... w biznesie
Nie, nie będziemy Ci prawić kazań o tym, że ruch jest ważny dla zdrowia. Nie będzie też zapewnień o tym, że biegając zbudujesz figurę modela, odprężysz się psychicznie i rozładujesz stres związany z pracą (choć to oczywiście prawda – przyp. red.) Chcemy Ci powiedzieć coś więcej – bieganie może poprawić Twój wizerunek i nauczyć kilku ważnych rzeczy na temat prowadzenia biznesu. Samodzielność… zespołowa No dobrze, brzmi górnolotnie. Ale czego w praktyce może nauczyć Cię biegan

House of Public Relations
Claire Underwood – bezwzględnej, przebiegłej żony głównego bohatera kultowego amerykańskiego serialu "House of Cards" – nikomu przedstawiać nie trzeba. Wielu uważa ją za ikonę stylu (np. styliści pani prezydentowej Agaty Dudy) lub za archetyp femme fatale. Postać grana przez Robin Wright jest także kimś jeszcze – doskonałym PR-owcem. Wybraliśmy dla Was trzy cytaty Claire, które z powodzeniem mogą Wam posłużyć za inspirację w biznesowych kampaniach wizerunkowych. 1. „Jesteśmy

Jesteś billboardem
Czy tego chcesz, czy nie - funkcjonujesz w przestrzeni publicznej i prezentujesz określoną treść, w konkretnej formie. Czasem niechcący, a czasem celowo starasz się sprzedać siebie i zwrócić uwagę na konkretne elementy swojego wizerunku. Pamiętasz słynną książkę Joanny Malinowskiej-Parzydło, w której dowodziła, że każdy z nas jest marką? Powiem Ci coś więcej – jesteś nie tylko marką, ale także billboardem (i z zasady niczym nie różnisz się od wielkoformatowej reklamy szynki p


„Pani z telewizora w biznesie” – cz. II
„Cześć, powiedz mi jedną rzecz – boisz się latać”? Gdy odbierasz telefon od szefa i na dzień dobry słyszysz takie pytanie, to dosłownie i w przenośni przez chwilę nie czujesz gruntu pod nogami. W 2007 roku dostałam ogromną szansę i kredyt zaufania – zostałam członkiem podniebnej, reporterskiej ekipy pierwszego w Polsce newscoptera „Błękitny24”. Relacje nadawane na żywo z powietrza były pionierskim przedsięwzięciem TVN-u oraz kopalnią doświadczeń – nie tylko telewizyjnych. Zap