

Biegam – więc jestem
Parafrazując myśl Kartezjusza, warto byłoby powiedzieć – biegam, więc jestem (obecny wśród innowacyjnych ludzi biznesu). 7 września odbyła się 3 już edycja networkingu biegowego Run Public, podczas którego właściciele i pracownicy firm wspólnie trenują i nawiązują relacje zawodowe. Obecnie trwają przygotowania do eventu w Warszawie, ale już dziś zapraszamy na relację z wydarzenia, które zakończyło się w Krakowie. Networkingi biegowe to nowość na polskim i europejskim rynku sp


O 5km bliżej do sukcesu
Run Public, pionierskie w skali kraju i Europy networkingi biegowe, organizowane przez agencję kreatywną Go Public, zyskują coraz większe grono sympatyków. Kolejna edycja eventu, zorganizowana 3 sierpnia w Krakowie, po raz kolejny udowodniła, że wychodzenie poza utarte schematy i przełamywanie tabu okazują się gwarancją sukcesu w biznesie - i życiu. fot. Kamil Cichoń „Wiele osób wierzy, że w życiu można mieć „albo-albo”. Albo dobrze prosperującą firmę albo czas na sport.” –


Run Public vol. 1 - biznes nie lubi stać w miejscu
Jeśli można połączyć rozwój biznesu i sieci kontaktów z bieganiem i promocją aktywnego stylu życia – dlaczego tego nie zrobić? Koniec wymieniania się wizytówkami w pubach. Zamieniamy krawaty i szpilki na T-shirty i buty biegowe. Po raz pierwszy w Polsce łączymy przyjemne z pożytecznym, ruszając z siecią eventów networkingowo-biegowych. Pierwsza edycja, zorganizowana przez Go Public, okazała się sukcesem i przyciągnęła ambitnych przedsiębiorców z terenu Krakowa. Event, zorgani

PR-oszę, zachowuj się jak dziecko
Dzień dziecka to doskonała okazja nie tylko do życzeń i prezentów dla naszych najmłodszych. To także świetny moment na przypomnienie sobie, jak to jest być dzieckiem i wyciągnięcie kilku wniosków. Paradoksalnie, maluchy mogą wiele nauczyć nas o Public Relations i biznesie. 1. Naucz się dostrzegać drobne rzeczy W dzieciństwie cieszyła cię każda drobnostka – słońce, deszcz, tęcza, głęboka kałuża (ok, Twoich rodziców już mniej, bo oznaczało to stertę dodatkowego prania). Teraz j

Wybiegaj swój sukces... w biznesie
Nie, nie będziemy Ci prawić kazań o tym, że ruch jest ważny dla zdrowia. Nie będzie też zapewnień o tym, że biegając zbudujesz figurę modela, odprężysz się psychicznie i rozładujesz stres związany z pracą (choć to oczywiście prawda – przyp. red.) Chcemy Ci powiedzieć coś więcej – bieganie może poprawić Twój wizerunek i nauczyć kilku ważnych rzeczy na temat prowadzenia biznesu. Samodzielność… zespołowa No dobrze, brzmi górnolotnie. Ale czego w praktyce może nauczyć Cię biegan

Jesteś billboardem
Czy tego chcesz, czy nie - funkcjonujesz w przestrzeni publicznej i prezentujesz określoną treść, w konkretnej formie. Czasem niechcący, a czasem celowo starasz się sprzedać siebie i zwrócić uwagę na konkretne elementy swojego wizerunku. Pamiętasz słynną książkę Joanny Malinowskiej-Parzydło, w której dowodziła, że każdy z nas jest marką? Powiem Ci coś więcej – jesteś nie tylko marką, ale także billboardem (i z zasady niczym nie różnisz się od wielkoformatowej reklamy szynki p


„Pani z telewizora w biznesie” – cz. II
„Cześć, powiedz mi jedną rzecz – boisz się latać”? Gdy odbierasz telefon od szefa i na dzień dobry słyszysz takie pytanie, to dosłownie i w przenośni przez chwilę nie czujesz gruntu pod nogami. W 2007 roku dostałam ogromną szansę i kredyt zaufania – zostałam członkiem podniebnej, reporterskiej ekipy pierwszego w Polsce newscoptera „Błękitny24”. Relacje nadawane na żywo z powietrza były pionierskim przedsięwzięciem TVN-u oraz kopalnią doświadczeń – nie tylko telewizyjnych. Zap

Go Public obiektem analizy akademickiej!
Że o Go Public będzie głośno i że będą o nas pisać - mieliśmy nadzieję. Ale że staniemy się obiektem analizy przeprowadzonej przez słuchaczy podyplomowego studium job-coachingu na Uniwersytecie SWPS - nie przypuszczaliśmy. Bardzo dziękujemy - zwłaszcza za cenne wnioski i ocenę działalności firmy. Może staną się pomocne także dla Was? Case study Go Public zostało przygotowane przez mgr Kingę Milewską - wieloletniego analityka biznesowego, a także doświadczoną specjalistkę HR.


„Mój szef to leń i idiota” – powiedział samozatrudniony
W samozatrudnieniu dobre jest to, że gdy gadasz do siebie to nie nazywasz tego schizofrenią, tylko posiedzeniem zarządu – gdy zakładałeś własną działalność gospodarczą i decydowałeś się na pracę z domu, takie żarty bardzo Cię śmieszyły. Uśmiech powoli zmienił się w grymas, gdy dotarło do Ciebie, że nie ma już „szefa idioty”, na którego można pomarudzić oraz że rzeczywiście trzeba zabrać się za robotę. Przedstawiamy trzy podstawowe rady, które pozwolą Ci efektywnie pracować zd


Copywriter pańszczyźniany
„Uwaga! Taki mały konkursik - poszukujemy kreatywnych pomysłów! Autorom najlepszych tekstów wypłacimy 500 PLN!”. Jeśli jesteś copywriterem-freelancerem i na własną rękę szukasz zleceń na internetowych forach branżowych, z takimi ogłoszeniami spotykasz się zapewne często. Chociaż pewnie jesteś ok z tym, że czasem przychodzi Ci pracować za przysłowiową „miskę ryżu”, nie interesuje Cię jednak biznesowy wolontariat i niespodzianka w postaci braku zapłaty za pracę. Analizując włas