O 5km bliżej do sukcesu

Run Public, pionierskie w skali kraju i Europy networkingi biegowe, organizowane przez agencję kreatywną Go Public, zyskują coraz większe grono sympatyków. Kolejna edycja eventu, zorganizowana 3 sierpnia w Krakowie, po raz kolejny udowodniła, że wychodzenie poza utarte schematy i przełamywanie tabu okazują się gwarancją sukcesu w biznesie - i życiu.

fot. Kamil Cichoń


„Wiele osób wierzy, że w życiu można mieć „albo-albo”. Albo dobrze prosperującą firmę albo czas na sport.” – przekonuje Agnieszka Grzechynka, właścicielka Go Public i pomysłodawca biegowych networkingów. „My pokazujemy, że osoba przedsiębiorcza może mieć wszystko: sukces, nowe kontakty, zdrowie, dobre samopoczucie, dobrą zabawę”. Druga edycja Run Public przyciągnęła jeszcze więcej uczestników niż poprzednia, zwiększył się też przekrój branż, których przedstawiciele postanowili w niekonwencjonalny sposób wypromować swój biznes. „Byli z nami pracownicy sektora IT, psycholog, właściciel firmy wodno-kanalizacyjnej, PR-owiec, tłumacz, a nawet hipnotyzer. Wszyscy doskonale się dogadywali właśnie dlatego, że połączyło ich bieganie. Wymiana kontaktów spontanicznie zaczęła się już w trakcie treningu” – dodaje Grzechynka.

Tempo i dystans dostosowywane są każdorazowo do poziomu grupy. Organizatorzy zapewniają, że komfort uczestników jest rzeczą najważniejszą, dlatego nawet osoby nieposiadające szczytowej kondycji czerpią satysfakcję z biegowych spotkań. „Do ostatniej chwili wahałem się z decyzją czy wziąć udział, czy nie padnę po drodze. Do tej pory nigdy nie biegałem” – przyznaje Kazimierz Korolczuk, uczestnik Run Public a zawodowo przedstawiciel firmy Prudential. „Ostatecznie zdecydowałem się i pobiegłem, wytrwałem do mety i odniosłem swój mały sukces. To tak jak w biznesie - trzeba podejmować decyzje i wytrwale dążyć do celu, a wtedy dzieją się cuda” – dodaje. „O to w tym wszystkim chodzi” – przekonuje Agnieszka Grzechynka. „Bieganie pozwala wygrywać z samym sobą, hartować charakter i zrozumieć, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych. Czy z takim przeświadczeniem łatwiej prowadzi się potem biznes i osiąga sukces? To chyba oczywiste.”

Ideą Run Public jest propagowanie zarówno rozwoju biznesu, jak i zdrowego stylu życia. Na uczestników czekały przekąski od Zdrowej Cukierni i napoje 4MOVE, a po zakończeniu spotkania regeneracyjna sauna w Termach Krakowskich. O zdrowie uczestników i prawidłowy przebieg treningu dbał ekspert marki New Balance Performance. „Networkingi biznesowe w połączeniu z bieganiem są pomysłem trafionym w 100%. Zapoznanie, uśmiech, rozmowa, wykład i bieg poprzedzony dobrą rozgrzewką – wszystko to gwarantuje naładowanie się pozytywną energią na kolejne dni pełne spotkań i delegacji. Dodatkowo, tak nawiązane kontakty na pewno zostaną na długo. Bo pasja łączy czasem bardziej niż interesy” – stwierdza Michał "Michu" Targosz, trener i ekspert biegowy New Balance Paerformance.

Za współpracę przy ostatniej edycji dziękujemy: Termy Krakowskie, New Balance Performance, 4Move, Zdrowa Cukiernia, Kamil Cichoń Fotografia, Czerwona Szpilka.


Kolejna edycja networkingu odbędzie się w Krakowie na początku września. Chcesz zostać partnerem? Napisz! contact@go-public.pl

#RunPublic #bieganie #PR #PublicRelations #personalbranding #branding #marketing

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square